شیلنگ پنوماتیک
نوشته شده توسط : میناشفیعی نیا

ویژگی های  شیلنگ پنوماتیک

بطور معمول لوله های پنوماتیک تک لایه هستند. این بدان معنی است که آنها از یک نوع ماده ساخته شده اند. این ماده باید از نظر شیمیایی در برابر روغن کمپرسور و میعانات گازی مقاوم باشد در حالی که محتوی آن از هرگونه شرایط محیطی محافظت می شود.

در مورد شیلنگ های پنوماتیک این مواد می توانند از چند لایه مواد ساخته شوند. بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که ماده شلنگ داخلی در برابر روغن های کمپرسور و میعانات مقاوم است ، اما پس از آن می توانید یک ماده دوم به عنوان پوسته بیرونی داشته باشید تا از آن در برابر شرایط محیطی محافظت کند.

 

شیلنگ پنوماتیکی انواع مختلفی دارد :

 

مشخصات فنی شیلنگ پنوماتیک CDC :

این محصولات در بسته های 25 متری و در سایزهای مختلف از قطر بیرونی 3 تا 12 میلی متر موجود است. رنگ این سری شیلنگ پنوماتیک سفید ، سیاه، قرمز، آبی، زرد، سبز و نقره ای مطابق با جدول زیر می باشد:

مدل∅D∅Aمتراژ (متر)رنگ
PU 0320 3.0 2.0 25 WT-White
PU 0420 4.0 2.0 25 BK-Black
PU 0425 4.0 2.5 25 RD-Red
PU 0640 6.0 4.0 25 BU-Blue
PU 0850 8.0 5.0 25 YL-Yellow
PU 0855 8.0 5.5 25 GR-Green
PU 1065 10.0 6.5 25 CL-Clear
PU 1280 12.0 8.0 25 SL-Sliver
PU 1290 12.0 9.0 25 TB-Translucent Blue

 

 

شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA62 آوا فلکس

 
متریال اصلی تشکیل دهنده پلیمر موجود در این نوع شیلنگ پنوماتیک، یکی از بهترین و مناسب ترین مواد برای استفاده های صنعتی در محیط های مختلف است. محصول فوق در محیط های اسیدی، محیطهای استیلن، گریس، سولفات آلومینیوم، کلراید، انواع گازها، کلسیم کلراید، انواع روغن های خوراکی، انواع آب میوه های خوراکی، آب شور، سودا، سیستم ترمز خودرو و ... بسیار مقاوم است. در شرایط فیزیکی مختلف بهترین مقاومت را دارد و در برابر خوردگی، سایش و برخوردهای مختلف فیزیکی نیز کاملا مقاوم است.

 

ویژگی های شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA62 آوا فلکس :

 

شیلنگ پنوماتیک PA62 با پایه پلی آمید مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از 10 درجه، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

 

مشخصات فنی محصول:

  • مناسب برای استفاده در دماهای 0 تا 100 درجه سانتیگراد
  • دارای دو رنگ قرمز و مشکی
  • جنس پلی آمید با پایه شیمیایی

 

شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA60 آوا فلکس

 

مزایای شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA60 آوا فلکس:

شیلنگ پنوماتیک PA60 با پایه پلی آمید مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از 10 درجه، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

مشخصات فنی محصول:

  • مناسب برای استفاده در دماهای 0 تا 100 درجه سانتیگراد
  • دارای دو رنگ سفید و مشکی
  • جنس پلی آمید با پایه شیمیایی

 

شیلنگ پنوماتیک PA/89 آوافلکس

مشخصات شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA/89 آوافلکس:

شیلنگ پنوماتیک PA89 از جنس پلی آمید با گرید انعطاف پذیری بالا می باشد. این محصول مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از صفر درجه سانتی گراد، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

مشخصات فنی محصول:

  • مناسب برای استفاده در دماهای -40 تا 80 درجه سانتیگراد
  • دارای 5 رنگ مختلف
  • جنس پلی آمید با پایه شیمیایی

 

شیلنگ PA/85 آوافلکس

مشخصات شیلنگ پنوماتیک پلی آمید PA/85 آوافلکس:

شیلنگ پنوماتیک PA85 از جنس پلی آمید با گرید انعطاف پذیری بالا می باشد. این محصول مناسب برای صنایع مختلف در اتوماسیون، تجهیزات خلاء، دستگاه های مختلف، صنایع مواد آفت کش، انتقال مواد شیمیایی بر پایه بنزین، سیستم های برقی، کلاچ در انواع اتومبیل سبک و سنگین بسیار کارآمد است. با توجه به پلی آمید سازنده این محصول در محیط های اسیدی، در محیط های با دمای کمتر از صفر درجه سانتی گراد، در محیط های هیدرولیزور و .... بهترین کارایی را دارد.

مشخصات فنی محصول:

  • مناسب برای استفاده در دماهای -40 تا 80 درجه سانتیگراد
  • دارای 5 رنگ مختلف
  • جنس پلی آمید با پایه شیمیایی

 

منبع : schtoms.ir

کلمات کلیدی :شیلنگ پنوماتیک-پنوماتیک





:: برچسب‌ها: شیلنگ پنوماتیک , پنوماتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: